Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 06.05.2024, 04:12

ВАС ВІТАЄ Тузлівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2021 » Червень » 21 » ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ЗА 20020-2021 н.р
20:41
ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ЗА 20020-2021 н.р
Звіт директора КУ Тузлівського ЗЗСО І-ІІІступенів Сосюкіної Оксани Василівни за 2020-2021 навчальний рік ВСТУП На виконання п. 3 наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та відповідно до Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178, з метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, був проведений аналіз роботи за 2020/2021 навчальний рік. РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ У своїй діяльності протягом звітного періоду, як директор закладу, я керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти в цілому та загальної середньої освіти зокрема. В своєму звіті я намагатимуся охопити основні напрямки своєї діяльності: -виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти; - створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у процес; - організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи; - створення в школі належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти, Педагогічний колектив Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів в поточному навчальному році проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, зокрема: Законом України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», концептуальними засадами Нової української школи, новим Державним стандартом початкової освіти, власною Концепцією та Програмою розвитку навчального закладу, перспективним та річним планом роботи школи, забезпечував оновлення змісту, форм і методів навчання, вдосконалення освітнього процесу та його результативність. Всі працівники закладу,батьки,учні - це велика команда, яка злагоджено працювала для досягнення успіху. Вже три роки, як першокласники навчаються за новим Державним стандартом початкової загальної освіти, основаним на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. В Новій українській школі створені кабінети початкової школи,вивчені документи, проведені батьківські збори,свідоцтва досягнень учнів оформлюються згідно вимог. Мета і головні компоненти Концепції Нової української школи: • Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм. • Наскрізний процес виховання, який формує цінності. • Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Основоположні принципи, що регламентують роботу Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів: 1. Людиноцентризм; 2. Верховенство права; 3. Забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності; 4. Забезпечення права на освіту для всіх дітей, в тому числі дітей із соціально вразливих груп; 5. Цілісність і наступність системи освіти; 6. Прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень; 7. Нерозривний зв’язок із світовою та національною історією, культурою, національними традиціями; 8. Свобода у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми; 9. Гуманізм; 10. Демократизм; 11. Єдність навчання, виховання та розвитку; 12. Виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико - культурного надбання і традицій; 13. Формування усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України; 14. Формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також дискримінації за будь - якими ознаками; 15. Формування громадянської культури та культури демократії; формування культури здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля; 16. Сприяння навчанню впродовж життя; 17. Незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об'єднань; 18. Взаємозв'язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання; 19. Органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації. Тому наше з вами завдання – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. Заклад, у якому прислухаються до думки дітей, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Робота директора і колективу є нероздільною. Часто директор закладу направляє колектив, а ще частіше саме колектив направляє директора робити ті чи інші дії. Тому сьогоднішня робота закладу освіти є результатом колективної роботи. Основна мета моєї діяльності, як керівника, у 2020/2021 навчальному році була спрямована на: • Створення належних умов для навчання здобувачів освіти Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, забезпечення реалізації прав громадян на здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти .; • Вдосконалення педагогічної системи школи відповідно до запитів батьків та учнів; • Забезпечення функціонування та розвитку навчального закладу , підвищення якості освіти та ефективності виховання. Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність закладу спрямована на всебічний розвиток, формування ключових та предметних компетентностей, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей здобувачів освіти. В 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив школи продовжив роботу над науково-методичною проблемою: «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи».Це орієнтація освітнього процесу на досягнення результату, що відображається ключовими компетентностями, але не обмежується ними. На даному етапі педагогічний колектив вважає найважливішим допомогти кожній дитині досягти успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця педагогічного колективу закладу, учнів, батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів. Зусилля педагогічного колективу були спрямовані на виконання головного завдання - формування у школярів прагнення до навчання, готовність своєю навчальною, а надалі і фаховою працею досягти власного успіху і зробити внесок у громадську, державну справу. Результати роботи свідчать про те, що в закладі працюють професіонали своєї праці, які забезпечують рейтинг школи в освітянському просторі . У 2020-2021 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики у галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання та виховання учнів, удосконалення змісту освітнього процесу, впровадження новітніх освітніх технологій навчання, всебічний розвиток учнів. Управління здійснювалось відповідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток закладу. Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва заладом більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу. Дуже хочеться створити такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Намагаюсь завжди у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішень. З них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому впроваджується. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, педагогічні ради, інформування через Viber,Zoom,електронна пошта Протягом року вивчався стан викладання української мови та літератури, інформатики, мистецтва та курсу за вибором «Християнська етика» . Матеріали за результатами перевірки були узагальнені наказом по школі, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів. Протягом 2020-2021 навчального року проводився моніторинг навчальних досягнень учнів . Контроль передбачав вивчення системи роботи вчителя з даного предмету та рівень навчальних досягнень учнів за такими напрямками: • Підготовка вчителя до уроку (наявність та якість поурочних і календарно-тематичних планів, методика та науково-теоретичний рівень викладання предмету); • Освітня діяльність вчителів (відповідність змісту уроків вимогам навчальних програм, використання форм і методів обліку навчальних досягнень учнів, упровадження активних форм і методів навчання, використання наочності, ТЗН та сучасних технологій у навчальному процесі, ефективність використання міжпредметних зв’язків). Результати навченості з предметів : Середній рівень навченості по предмету Скрипченко І.Г. Інформатика - 8.4 Образотворче мистецтво - 9 Яланжи В.Г. Українська мова - 8.2 Українська література - 8 Бізікова Н.В. Хімія -7.6 Географія -7.4 Основи здоров*я- 9.7 Калкутін М.О. Фізичне виховання -9.4 Захист.Вітчизни - 8.8 Пивовар С.М. Історія України 6,8 Всесвітня історія 7,6 Громадянська освіта-8.4 Сосюкін В.О. Музичне мистецтво 9,8 Казновецька О.В. Англійська мова 8.6 Сліпущенко Л.А. Українська мова 9-11 - 7.1 Українська література 9-11- 7.9 Пивовар А.В. Математика 5-6кл 7.8 Фізика 7-11 7.6 Шипіна О.О. Алгебра (7-11) 7.4 Геометрія (7-11) 7.3 Сосюкіна О.В. Біологія(6-11кл.) 8.6 Чельцова Ю.Л Технології 9.5 Звєрєва Ю.В. Анг.мова-7.4 4кл. Укр.мова-7.9 Математика-8.1 Літ.читання-8.4 Аналізуючи роботу вчителів школи з ведення шкільної документації можна зробити наступні висновки, що всі вчителі закладу керувалися « Інструкцією з діловодства у закладах загальної середньої освіти»,затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України 25 червня 2018 року № 676 Зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 р. за № 1028/32480.. Створені умови для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. Педагогічними працівниками закладу впроваджуються освітні технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями та наскрізними уміннями. Працює сайт Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів,де висвітлюється інформація Заклад підключений до мережі Інтернет.Це дає можливість оперативно й мобільно користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, відділу освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та проектами.. Протягом 2020/2021 навчального року здійснено такі заходи щодо інформатизації та використання мультимедійних технологій у закладі освіти: • введено в практику роботи проведення відкритих уроків та позакласних заходів вчителів-предметників із використанням комп’ютерних технологій; Поряд з позитивним у роботі є певні недоліки, які слід врахувати і спланувати їх усунення у 2021/2022 навчальному році: • удосконалення навичок вчителів з роботою інтернет платформ для дистанційного навчання • проводити робота з підтримки матеріальної бази та навчально-методичного забезпечення кабінетів інформатики у відповідністі до нормативів, вимог та державних стандартів. • створення комп’ютерної інфраструктури освітнього закладу; • об’єднання вчителів різних спеціальностей для реалізації Стратегії розвиту школи; • створення матеріально-технічної та науково - методичної бази даних; • оновлення наповнюваності шкільного сайту; • практичне засвоєння, а в подальшому застосування педагогами та здобувачами освіти ІКТ в освітньому процесі. Більшість педагогічних працівників Тузлівського ЗЗСО І-ІІІст. використовують інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі, мають достатній розвиток комп’ютерної грамотності, навички впевненого користувача у використанні комп’ютерних технологій. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів закладу забезпечується через проведення майстер-класів вчителів, індивідуальних консультацій, самоосвітньої діяльності,на курсах підвищення кваліфікації. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З 12.04.2021 по 23.04.2021р.навчальні заняття проводилися за технологіями дистанційного навчання. №з/п ПІБ учителя Предмет, який викладає Форма подачі нового матеріалу Форми закріплення матеріали Перевірка д/з Організація поточного контроля знань Організація тематичного контроля знань 1 Бізікова Н.ВІ Основи здоров‘я,географія,хімія Відео-конференції skype,Zoom передача тестових навчальних матеріалів в режимі Classroom. Текстові практичні роботи, що опубліковані велектронних версіях В режимі електронної пошти та режимі Classroom?Zoom Отримання текстових навчальних матеріалів Тестові контрольні роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН. 2 Пивовар С.М. Історія,право Посилання на урок онлайн по ТБ,на платформах Zoom,Skype. Підручник, онлайн тестування, Viber, Telegram, e-mail. Classroom,Zoom Viber, Classroom,Zoom онлайн тестування 3 Пивовар А.В. Фізика,астрономія Перегляд онлайн – уроків на сайті «Всеукраїнска школа онлайн» Тренувальні вправи в мережі Viber; Онлайн вправи. Електронна пошта, Viber Електронна пошта, Viber, спілкування в телефонному режимі. онлайн тестування 4 Звєрєва Ю.В. 3 клас, англ.мова Спілкування в телефонному режимі. За допомогою мобільного додатку Viber Електронна пошта, Viber Електронна пошта, Viber, Classroom Zoom Перевірка в мережі Viber; Спілкування в телефонному режимі. 5 Яланжи В.Г. Українська мова та література Соціальні мережа: Viber, Telegram. Спілкування в телефонному режимі. Classroom Zoom Тренувальні вправи в мережі Viber; Classroom Онлайн вправи. Електронна пошта, Viber Мережа Viber: перегляд та перевірка робіт; спілкування в телефонному режимі. Електронна пошта, Viber 6 Скрипченко І.Г. Інформатика,образотворче мистецтво Відеоконферен-ція Zoom, Skype, готові відеоуроки Тести на освітньому проекті На Урок, Всеосвіта Електронна пошта, Viber, Classroom Zoom Онлайн уроки на платформі Zoom (усне опитування, письмові роботи, фронтальні бесіди) Перевірка в мережі Viber; Спілкування в телефонному режимі. 7 Казновецька О.В. Англійська мова,3 клас Відеоконферен-ція Zoom, готові відеоуроки Підручник, онлайн тестування, текстові практичні роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН. В режимі електронної пошти та тестового чату Viber. Отримання тестових навчальних матеріалів в режимі електронної пошти, текстового чату Viber. Тестові завдання у форматі ЗНО-онлайн Classroom Zoom Тести для самостійного опрацювання, створені в текстовому редакторі та надіслані у viber 8 Сліпущенко Л.А. Українська мова та література передача текстових та графічних навчальних матеріалів в режимі електронної пошти. Classroom Текстові роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН. В режимі електронної пошти та текстового чату Viber. Отримання текстових та графічних навчальних матеріалів в режимі електронної пошти, текстового чату Viber. Тестові контрольні роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН, ЗНО-онлайн 9. Шипіна О.О. математика Платформа Zoom; Соціальні мережа: Viber, Telegram. Спілкування в телефонному режимі. Тренувальні вправи в мережі Viber; Онлайн вправи, Classroom Платформа Zoomматематичний диктант) Мережа Viber (вірші напам’ять ) Кожен з учнів надсилав виконані роботи на Viber, Telegram та електронну пошту, Classroom 10 Савка О.В. 1клас Через програми: telegram, viber, messenger Електронна пошта, мобільний телефон. Через програми: telegram, viber, messenger Електронна пошта, мобільний телефон. Через програми: telegram, viber, messenger Електронна пошта, мобільний телефон. Через програми: telegram, viber, messenger Електронна пошта, мобільний телефон. Платформа Zoom (контрольне списування; узагальнення знань з математики);соціальна мережа Viber (перевірка читацьких компетенцій). 11 Сосюкіна О.В. Біологія Соціальні мережі: Viber, Telegram, Платформа Zoom; Конспектування нового матеріалу, виконання тренувальних вправ, аналіз проблемних моментів у вивченні теми В режимі електронної пошти та текстового чату Viber. Classroom Перевірка написання конспектів, виконаних тренувальних вправ, консультації та аналіз робіт в соцмережах Через програми: telegram, viber, messenger, Classroom Zoom Електронна пошта, мобільний телефон. 12 Тараненко Г.О Георгафія, заруб.літер. Через програми: telegram, viber. Електронна пошта. Електронна пошта. Електронна пошта. Електронна пошта. Виконання самостійних робіт, тематичних контрольних робіт, тестування, усні відповіді на платформі Zoom (вірші напам’ять, усний твір, діалог) 13 Кудряшова Т.Г 2 клас Фото матеріалу з додаткових джерел, презентації та відео уроки з інтернету, індивідуальні онлайн консультації по телефону та Viber, Telegram Тестові завдання, рішення задач Тестові завдання, рішення задач Створені групи у Viber. Кожен учень надсилає виконані роботи на Viber, Telegram, Classroom та електронну пошту вчителя з даного предмету Через програми: viber, messenger Електронна пошта. 14 Калкутін М.О. Фізична культура Viber. Завдання з підручника, онлайн тести. Через ПО залежно від завдання Електронна пошта Viber та Viber 15 Чельцова Ю.Л. Трудове навчання та технології Соціальні мережі: Viber, Telegram. В режимі електронної пошти та текстового чату Viber. Classroom Через програми:Telegram, Viber, Messenger. Перевірка в мережі Viber Участь вчителів у методичних конкурсах, вебінарах,олімпіадах. № 3/п П.І.П.вчителя Курси,модулі Методичні конкурси Вебінари Предметні олімпіади 1 Пивовар А.В. 26-29.04 курси з фізики. 19-26.03 Астрономія в сучасній школі: як зробити освітній процес цікавим і результативним. 2 Шипіна О.О. 26.03-26.11 «Фінансова грамотність» 26.10-30.10.20 Модуль «Організація дистанційного навчання засобами «Google Classroom» 18.03.- Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»- 10 учасників Конкурс інфо – медійної творчості «Пролісок». Проект «Інженерний тиждень» Вебінар Google forms створення онлайнтестів. Зимова онлайн-олімпіала з математики «На урок» - 10 учнів-учасників 3 Савка О.В. Всеукраїнський конкурс «Майстерня казок. Проєкт «Зуби треба доглядати» Проект «Інженерний тиждень 1. Конференція онлайн)«Цікавинки у викладанні предметів поч..школи» 2. Вебінар «Сучасні методи та засоби організації уроку фіз..культури за стандартом НУШ» 3. Вебінар Google forms створення онлайн тестів. Вебінар «Кінезіологічні вправи як засіб активації та стимулювання розумового потенціалу в початковій школі» Всеукраїнська олімпіада з української мови «Всеосвіта. Зима2020-2021» 4 Скрипченко І.Г 26.03-26.11 «Фінансова грамотність» Творча група вчителів інформатики Конкурс інфо – медійної творчості «Пролісок». «Математична мозаїка» Освітній проект « stop_sexтинг» Флешмоб #Психологія Стиль Життя до 30 ти річчя створення психологічної системи освіти України Проект «Інженерний тиждень» Участь в обласному фестивалі інноваційних методів роботи « Палітра успіху» МОІППО Семінар « Проведення атестації практичних психологів, соціальних педагогів, учителів логопедів у 2020 – 2021 н.р. Вебінар від Google forms створення онлайнтестів. VIII Всеукраїнська інтернет- олімпіада « На Урок» з інформатики 5 Тараненко Г.О. 26.03-26.11 «Фінансова грамотність» 6 Яланжи В.Г. 15.12 – 18.12 Курси з української мови та літератури 18.01 – 21.01 Курси з української мови та літератури 1.Обласна науково-практична конференція відділення мовознавства Миколаївського територіального відділення МАН України « Творчість Лесі Українки і сучасність» 2. Конкурс поезій , присвячений 200-річниці від дня народження Лесі Українки « Лісова пісня» 7 Казновецька О.В 01.02.2021-04.02.2021 Курси з англійської мови Проект «Інженерний тиждень» Участь у конкурсі Казка про маму» Вебінар «Які зміни очікують освіту в найближчі 10 років» Вебінар «Як побудувати заняття з англійської навколо фільму» Вебінар « Вибір підручників 4 клас» Конференція «Результативна початкова освіта» Педконференція «Сучасні уроки англійської мови» Вебінар «Уроки української мови:робота над помилками» Вебінар «Цікавинки у викладанні предметів початкової школи» Вебінар «Рухливі ігри на уроках гуманітарного циклу» Вебінар «Кінезіологічні вправи як засіб активації та стимулювання розумового потенціалу в початковій школі» Вебінар Google forms створення онлайнтестів Всеукраїнська інтернет- олімпіада « На Урок» з англійської мови 8 Звєрєва Ю.В. 26.03-26.11 «Фінансова грамотність» 05.04.-08.04 Курси англійської мови. 12.04-16.04 Модуль«Статеве виховання дітей від дітей народження до 18 років» 01.02-04.02 Учителі початкових класів ,які у 2021-2022 н.р. працюватимуть із першокласниками. Курси «Інклюзія» -Вебінар від Google forms створення онлайнтестів - Конференція онлайн)«Цікавинки у викладанні предметів поч..школи» Вебінар«Кінезіологічні вправи як засіб активації та стимулювання розумового потенціалу в початковій школі» Всеукраїнська інтернет- олімпіада «На Урок» з англійської мови 9 Сліпущенко Л.А. 1. Обласна науково-практична конференція відділення мовознавства Миколаївського територіального відділення МАН України « Творчість Лесі Українки і сучасність» 2. Конкурс поезій , присвячений 200-річниці від дня народження Лесі Українки « Лісова пісня» 10 Калкутiн М.О 1.Онлайн конкурс «Ми активні,дужі,сильні і до спорту не байдужі» 2.Районні та обласні змагання з баскетболу. 3.Патріотична гра «Сокіл Джура» 4.Турнір з волейболу присвячений «КОБЛЕ» 11 Пивовар С.М. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №31193118/ 656- 2020 курси учителів історії, правознавства,курсу « Громадянська освіта» Проект «Інженерний тиждень» Координатор конкурсу огляду Різдвяних вертепів, колядок та щедрівок Координатор конкурсу « Знай і люби свій край» Координатор конкурсу дитячого малюнку. « Охорона праці очима дітей» Семінар « Проведення атестації практичних психологів, соціальних педагогів, учителів логопедів у 2020 – 2021 н.р. ZOOM конференція 03.03. 2021р зустріч із Ольгою Дудар ZOOM конференція « Борис Мазолевський науковець, поет, земляк» 12 БізіковаН.В. 26.03-26.11 Семінар-практикум «Реалізація інноваційного наскрізного проєкту соціального розвитку та фінансової грамотності здобувачів дошкільної освіти,учителів початкової ,основної та старшої школи». 26.10-30.10.20 Модуль «Організація дистанційного навчання засобами «Google Classroom» -09.03.21-12.03.21-курси підвищення кваліфікації з хімії -07.06-10.06. курси підвищення кваліфікації з географії Проєкт «Інженерний тиждень» -Проєкт «Відновлення водно –болотних угідь і степів регіону дельти Дунаю» -Вебінар «Географія та історія:позаурочна діяльність» -Вебінар «LearningApps для вчителя» -Вебінар від відділ освіти молоді та спорту Коблівської с.р. Google forms створення онлайн тестів 13 Іванова Т.Д. 1.Участь у виставці до дня Святого Миколая 2Участь у виставці присвяченійНоворічному святу « Новорічні сувеніри» 3 Участь у виставці «Весь світ у маминих долонях» 4 Писанкарство. Участь учнів у виставці до Великодня.Виготовлення Пасхи таВеликодніхписанок та вишивання ( оздоблення їх бісером і паєтками). 14 Кудряшова Т,Г Проект «Інженерний тиждень» Акція « До дня землі» Конкурс « Для мами з любов`ю» Конкурс читців поезії Лесі Українки « Лісова пісня» Конкурс читців Шевченківської поезії « Заповіт» Конкурс малюнків на протипожежну тематику Вебінар «Кінезіологічні вправи як засіб активації та стимулювання розумового потенціалу в початковій школі» 15 Сосюкін В.О. Огляд – конкурс колективу « Веселі нотки» в художній самодіяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти « Україна молода» є призові місця Огляд –конкурс Різдв`яних вертепів ,колядок та щедрівок є призові місця Конкурс вокальних ансамблів « Співає юність України» є призові місця 16. Сосюкіна О.В. Учителі початкових класів ,які у 2021-2022 н.р. працюватимуть із першокласниками.Курси «Інклюзія» Проєкт «Інженерний тиждень» -Проєкт «Відновлення водно –болотних угідь і степів регіону дельти Дунаю» Вебінар відділу освіти молоді та спорту Коблівської с.р. Google forms створення онлайн тестів Всеукраїнська інтернет- олімпіада «На Урок» з біології Розвиток можливостей суспільства стимулює розвиток різноманітних форм позакласної та навчальної роботи з учнівською молоддю. З метою реалізації Державної програми роботи з обдарованою молоддю адміністрацією та педагогічним колективом закладу у 2020-2021 навчальному році були здійснені такі заходи: • поновлено шкільний інформаційний банк даних про обдарованих учнів школи; • проведено шкільний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з начальних предметів; • організовано та проведено шкільні конкурси та виставки творчих робіт учнів, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей; • організовано роботу гуртків за бажанням учнів; • забезпечено інформування про всі досягнення учнів школи; ОРГАНІЗАЦІЯ РІЗНИХ ФОРМ ПОЗАУРОЧНОЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ Виховання є складним, багатогранним і багатоаспектним процесом. У загальному плані під вихованням розуміють організований і цілеспрямований процес формування особистості. У більш широкому значенні виховання – це, по-перше, соціально і педагогічно організований процес створення оптимальних умов для формування людини як особистості; по-друге, це вплив вихователя на особистість вихованця з метою формування в нього бажаних соціально-психологічних, морально-духовних, культурних і фізичних якостей. Заклад здійснює свою діяльність щодо виховання учнів на ґрунті національної культури і національних традицій. За змістом і формами робота відповідає національно-культурним потребам України, її становленню і розвитку як суверенної держави. У нашому закладі стало традиційним проведення Свята української мови.У рамках цього проекту було проведено: - конкурс «Знавці українських віршів» (1 -4 класи) - захід «Бережи українське - носи вишиванку!» (1 -11 класи) Також до Дня української писемності були проведені відкриті уроки з української мови та літератури. Екологічна освіта та виховання є одним із пріоритетних напрямів роботи з молоддю. Чим раніше починається формування екологічної культури у дітей, чим доцільніше організувати цей процес, тим вище ефективність виховання. Проблема екологічного виховання – це, насамперед, проблема формування наукового світогляду школяра, оскільки він є ядром свідомості, додає єдність духовній зовнішності людини, озброює її соціально значущими і екологічно прийнятними принципами підходу до навколишнього природного середовища. З 2019 р. Тузлівський заклад загальної освіти працює над екологічним напрямком «Формування екологічної грамотності та здорового способу життя особистості в контексті НУШ». Який включає в себе роботу над екологічним прєктом : «Озеру Тузли-чисту воду.» Вчителі закладу беруть участь у створенні освітніх ресурсів, а саме: проєктні завдання, електронні презентації, відеороліки, які використовують у своїй роботі В 9-11 класі вчитель правознавства Пивовар С.М.провела науково-практичну конференцію: «Правові аспекти захисту дітей України». Упродовж року під час занять у шкільних гуртках приділялась увага стимулюванню внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх участі у спільній діяльності у справі виховання. Творча та образна уява розвивалася на заняттях з декоративного-прикладного мистецтва «Чарівна нитка»,яку очолювала Іванова Т.Д. Гуртківці брали участь у конкурсах. Кращі малюнки демонструються на шкільному стенді .Діти із задоволенням відвідують заняття гуртка, і кількість гуртківців постійно зростає. У закладі освіти працював військово-патріотичний гурток «Стрілецький». Очолював його вчитель Захисту України Калкутін М.О. Учні 3-9 -х класів з бажанням відвідували заняття гуртка, де,насамперед, удосконалювали навички військово-прикладних дисциплін,стрілецькі навички. Працював вокальний гурток «Веселі нотки»-керівник гуртка Сосюкін В.О. Учні неодноразова ставали переможціми вокальних конкурсів. Упродовж багатьох років у школі працює Музей і Світлиця, та військово-патріотичний гурток «Пошук». Його очолює вчитель історії Пивовар С.М. Екскурсоводи – учні 8-11класі проводять екскурсії для учнів молодших класів, вчителів школи та гостей. Вони знайомлять відвідувачів з історією та традиціями нашого народу. АТЕСТАЦІЯ Велику стимулюючу рольу професійноу зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація,яка сприяє моральному та матеріальному заохоченню вчителя . Атестація проводилась відповідно до плану роботи закладу, плану атестації педагогічних працівників Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2020-2021 н.р. відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України зі змінами та доповненнями (наказ Міносвіти України № 930 від 06.10.2010 р., зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за №1255/18550)в редакції наказів МОНмолодьспорту №1473 від12.12.2011, МОНУ №1135 від 08.08.2013р., наказу по Тузлівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів «Про створення атестаційної комісії» від18.09.2020р №57. Метою атестації було підвищення рівня професійної, загальної освіти та компетентності педагогічних працівників, підвищення мотивації до якісної роботи та відповідальності за результати навчання й виховання дітей. Педагогічний колектив був ознайомлений із списком педагогічних працівників, що атестуються. Методичні матеріали вчителів, що атестуються, узагальнено у портфоліо та на електронних носіях. Адміністрацією закладу надано допомогу по складанню особистих планів роботи учителів на період атестації та міжатестаційний період. Значна увага приділялась опрацюванню законодавчої, правової та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників. Методичні та інформаційні матеріали розміщені на стенді з питань атестації. Вчителі, які атестувалися , пройшли курсову перепідготовку на базі МОІППО м. Миколаєва та підлягають під дію Типового положення про атестацію. Скрипченко І.Г.пройшла підвищення кваліфікації педагогічних працівників за компетентнісно та діяльнісно орієнтованим модулем за темою : « Арт – терапія в роботі практичного психолога та соціального педагога», а також «Методи та прийоми навчання дитини з розладами аутистичного спектру в закладі освіти». Отримала сертифікати про проходження навчання за корекційно - розвитковою програмою формування стійкості до стресу у дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір». Закінчила курси підвищення кваліфікації учителів початкової школи (інформатика), для роботи в умовах нової української школи. Чельцова Ю.Л. пройшла курсову перепідготовку вчителів трудового навчання,технологій та креслення «Методичне забезпечення викладання трудового навчання відповідно до навчальної програми»; курси підвищення кваліфікацїї заступників директорів з НВР. Пивовар С.М. опанувала курси вчителів історії, правознавства, курсу «Громадянська освіта». Яланжи В.Г.пройшла курсову перепідготовку учителів української мови та літератури. В ході атестації було організовано вивчення досвіду роботи учителів, що атестувались в 2020-2021н.р.адміністрацією Тузлівського ЗЗСО, членами атестаційної комісії, керівниками шкільних методичних об’єднань,вчителями школи. Засобами вивчення досвіду роботи вчителів в міжатестаційний період було відвідування уроків, вивчення документації , співбесіди з вчителями, що атестувались, анкетування вчителів, учнів, батьків. За підсумками атестації атестаційною комісією I рівня прийняті наступні рішення: • усі вчителі закладу, що атестувались, відповідають займаній посаді; • 3 вчителям було присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії»; • 1 вчитель підтвердив раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії». Статистичні відомості щодо результатів атестації свідчать про позитивну динаміку зростання рівня професійної майстерності педагогічних працівників закладу та вплив атестації на рівень мотивації вчителів до професійного розвитку. Вчителі закладу беруть участь у створенні освітніх ресурсів, а саме плани-конспекти, сценаріїв проведення навчальних занять, тестових перевірочних контрольних робіт, проєктні завдання, електронні презентації, відеороліки, які використовують у своїй роботі Педагогічні працівники школи сприяють формуванню та забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Напрями підвищення кваліфікації відповідають освітній програмі закладу. Окрім курсової перепідготовки при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти вчителі закладу займаються онлайн-самоосвітою. Вони є активними учасниками багатьох інтернет-заходів: вебінарів, конференцій, дистанційних курсів, семінарів. Найпоширенішими освітніми платформами серед педагогічного колективу є студія онлайн-освіти EdЕra( 60%), український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок»(80%), спільнота активних освітян «Всеосвіта»(50%). Академічна доброчесність є невід’ємною складовою забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Для реалізації політики академічної доброчесності у закладі розроблено та схвалено педагогічною радою Положення про академічну доброчесність. ЗДОБУТКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ТУЗЛІВСЬКОГО ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ 1.Конкурс -огляд колядок та щедрівок «Вертеп»(вчитель Сосюкін В.О.,Пивовар С.М.,Шипіна О.О.) Диплом І ступеня –учні 9-11кл. 2.Конкурс «Мамина казка або Казка про маму»(вч.: Казновецька О.В.,Звєрєва Ю.В.)- І місце Максим Ленний 3.Конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» »( вчитель Пивовар С.М., учениця 10 кл. Пивовар Д.А.) ІІ місце- Пивовар Діана, учениця Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів (роботи, виготовлені з повітряного пластиліну, розпис по склу акриловими фарбам) 4.Участь у конкурсі «Україна молода» (Сосюкін В.О.) ІІІ місце- ТяскоЯна, учениця 2 класу Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів 5.Конкурс на виготовлення квітки до 8 березня І місце та ІІ місце –колективна робота учнів 6,11 класів 6.Конкурс Великодньої писанки «Великодній дивограй» І місце-колективна робота гуртка «Чарівна нитка» Іванова Т.Д. 7.Творчий конкурс «Для мами-з любов’ю» від Центру позашкільної освіти Коблівської сільської ради: Декламування вірша про маму І місце-Вороний Віталій, учень 2класуТузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ІІ місце- Демчук Вадим, учень1 класу Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ІІІ місце- Шевченко Сергій, учень 4 скласуТузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів 8.Малюнок «Весь світ в долонях матері» І місце-колективна робота гуртка «Чарівна нитка» Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ІІІ місце- Шевченко Сергій, учень 4 класу Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів 9.Участь у І етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»)- ІІ місце 10.Участь в обласному інтернет - форумі «Астрономія в сучасній школі: як зробити освітній процес цікавим і результативним?»(вч. Пивовар А.В. –подяка; уч. Пивовар М.А.-диплом.) 11.Участь у конкурсі поезій , присвячений 200-річниці від дня народження Лесі Українки « Лісова пісня» Матола Діана, Ленний Максим– 3кл. (керівник Казновецька О.В.)(учасники) 12. Конкурс поезій , присвячений 200-річниці від дня народження Лесі Українки « Лісова пісня» Павлюк Софія – 1 кл. (керівник Савка О.В.) 13. 1.03.21 – 19.04.21 - Конкурс «Пролісок» 2020-2021 Пивовар Діана (графіка)- учасниця (керівник Шипіна О.О.) 14 .Проєкт «Відновлення водно-болотних угідь і степів регіону дельти Дунаю»(учні 8-11 класів вч.:Сосюкіна О.В.,Бізікова Н.В.) 15.Проєкт «#stop_ sexтинг»(Скрипченко І Г.) 16.Реєстрація та участь в обласній студії «Борис Мозолевський – науковець, поет, земляк»( вчитель Пивовар С.М., учениця 10 кл.Пивовар Д.А.) 17. Конкурс дитячих малюнків та робіт декоративно – прикладної творчості на протипожежну та техногенну тематику «Пожежі краще запобігти».(Казновецька О.В.,Савка О.В.,Кудряшова Т.Г.,Звєрєва Ю.В.) 18.Проєкт « Інженерний тиждень»-1-11клас. 19.Участь у Міжнародному математичний конкурс «Кенгуру» – 10 учасників . (Керівник- Шипіна О.О.) 20. «За високі досягнення у навчанні» Похвальні листи отримали 11 учнів закладу: 1. Безбабна Софія -4клас 2. Демчук Олександр-4клас 3. Плукчи Дмитро-4клас 4. Шустов Всеволод-4клас 5. Курилов Захар-6клас 6. Бараболя Олександра-7клас 7. Пігій Марія-7клас 8. Козлова Марія-7клас 9. Куру Аліна-8клас 10. Сосюкіна Софія-8клас 11. Казновецький Максим-8клас 21.Учениця 9класу Требунських Євгенія отримала «Свідоцтво про здобуття базової середньої освіти» з відзнакою . Та поряд з позитивним у роботі з обдарованими та здібними дітьми є певні недоліки, які слід врахувати і спланувати їх усунення у 2021/2022 навчальному році: - недостатньо ефективна та якісна підготовка учнів до олімпіад та турнірів; - не досить ефективно працюють гуртки, секції ; - недостатньо проводиться робота вчителів-предметників щодо залучення здібних та обдарованих дітей до участі в науково-дослідницькій роботі Малої академії наук; - не систематично проводиться позакласна робота з предметів; ВІДВІДУВАННЯ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. На виконання Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», з метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти в школі, удосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і вихованням учнів в школі важливим завданням є контроль за відвідуванням учнями навчальних занять. Протягом 2020-2021 навчального року на постійному контролі перебувала шкільна документація (книги обліку відсутніх, класні журнали, медичні довідки, письмові пояснення батьків щодо причин відсутності дітей на уроках), проведено рейд контролю за відвідуванням. Щоденно вівся контроль за відвідуванням учнями школи: вчителями-предметниками , класними керівниками. (матеріали, які засвідчують причину пропуску уроків: пояснювальні записки від батьків, довідки з лікарні.) Адміністрацією школи вивчалось питання відвідування учнями школи та розглядалось на батьківських зборах, педагогічній раді . Аналіз причин відсутності учнів на навчальних заняттях показав, що спостерігається тенденція збільшення кількості відсутніх учнів за заявами батьків, ніж за медичними довідками. Але разом з тим всі пропуски занять учнями були з поважних причин. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ Якісне і здорове харчування дітей – одна із умов здоров’я, розвитку та успішного навчання дітей. Навчальний заклад, в якій дитина проводить більшу частину свого часу, має дбати про забезпечення умов для якісного і здорового харчування, а також формувати в учнів стійкі навички здорового харчуваня. В приміщеннях де готується їжа та їдальні дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги. В закладі готування продукції відбувається строго до затвердженого примірного 2-тижневого меню. Медичною сестрою закладу та адміністрацією ведеться щоденний контроль за фактичним виконанням меню, за якістю продуктів, що надходять до їдальні, умовами їх зберігання, дотримання термінів реалізації, дотримання технології виготовлення страв, дотримання санітарно-протиепідемічного режиму на харчоблоці, проходження обов’язкових медичних оглядів працівниками харчоблоку. Всього забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням близько 74.7% здобувачів освіти. Відповідно рішення сесії Коблівської сільської ради організуване безкоштовне одноразове харчування для учнів 1-4 класів та наступних категорії: для учнів 5-11 класів із числа дітей із сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах; для учнів 5-11 класів із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; для учнів 5-11 класів із сімей учасників операції об’єднаних сил (антитерористичної операції). СТАН ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час навчально-виховного процесу в закладі знаходиться під щоденним контролем адміністрації школи. На початок 2020-2021 навчального року були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивному майданчику, справність кріплення воріт та оформлені всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, паспорт санітарно-технічного стану школи. У наказі по школі «Про розподіл функціоналу» передбачено відповідальних за організацію роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час,попередження дитячого травматизму, відповідальних за електрогосподарство в школі. Питання з безпеки життєдіяльності учнів під час канікул, у побуті й громадських місцях, на вулиці обговорювалися на класних годинах ,батьківських зборах,нарадах протягом року. Станом на вересень кожного року всі учні школи проходять медичний огляд, що підтверджується медичними довідками. Медичною сестрою Паньковою Ю.В. щомісячно учні 1-11 класів проходять перевірку на педикульоз. Захворювання педикульозом в школі немає. Адміністрацією постійно здійснюється контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності будівлі школи. Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем. Вогнегасники наявні, перезаряджені, розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження. По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Відповідно до Закону України “Про охорону праці” і Кодексу законів про працю України розроблено і затверджено посадові інструкції з охорони праці для всіх працівників школи. Проведено інструктажі з працівниками і учнями з техніки безпеки. Проведено вступні інструктажі з охорони праці. Проведено первинні інструктажі з охорони праці на робочому місці. На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У закладі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюються на нарадах . Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання". У 2020-2021н.р. мають місце 3 випадки побутового травматизму серед дітей.Травматизм в навчально-виховному процесі – відсутній. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЗАКЛАДУ Протягом останніх років приділяється багато уваги створенню сприятливих санітарно-гігієнічних умов навчання і праці. Силами адміністрації, педагогів,робітників адміністративно-господарчої частини, батьків та учнів приміщення та територія школи підтримується на належному санітарно-гігієнічному рівні,відрізняється чистотою та охайністю. У приміщенні школи проведено косметичний ремонт навчальних кабінетів. Навчальні кабінети поступово набувають сучасного дизайну, проводяться ремонти освітлення. Матеріально-¬технічна база школи задовільна.За невеликий проміжок часу було виконано ряд : 1. Оновленно подвіря закладу (тротуарна плитка 220м2-спонсорські кошти) 2. Замінено 21 вікно(спонсорські кошти) 3. Оновлено покриття І поверху(плитка 60м2 -спонсорські кошти) 4. Ремонт кабінету хімії та біології(спонсорські кошти) 5.Придбання оргтехніки:комп’ютери-2шт.,музична колонка-1шт,принтер-1шт,проектор1шт.(спонсор. кошти) 6.Ремонт фоє(спонсорські кошти) Але ще не всі навчальні приміщення повністю відповідають санітарним вимогам з експлуатації й надання освітніх послуг. СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ Батьки є соціальним замовником закладу, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, родинних свят. Робота з батьками: • цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і батьків над підвищенням рівня якості освіти, удосконалення професіоналізму, підготовки випускників до життя в швидкоплинних змінах соціокультурних умов і професійної діяльності; • робота з профілактики дитячої злочинності та правопорушень, наркоманії, тютюнокуріння; • підготовка учнів 11-го класу до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні; • співпраця з батьками, громадськістю; • дистанційне навчання учнів в зв’язку з пандемією корона вірусу. Тільки в поєднанні спільних зусиль адміністрації закладу, здобувачів освіти, педагогів, батьків можливо досягнути т бажанихрезультатів. Для здобувачів освіти: оволодіння освітніми компетенціями; формування інформативних ,інтелектуальних і комунікативних компетенцій; створення ситуації життєвого успіху в усіх сферах шкільної діяльності; формування правової та громадянської свідомості; підвищення показників фізичного, психологічного стану здоров’я. Для вчителів: підвищення рівня професійної компетентності ; створення комфортних психолого-педагогічних умов для здійснення професійної діяльності; поліпшення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу. Для адміністрації: активізація діяльності всіх структур школи; упровадження ефективного управління; покращення статусу й іміджу школи. Для батьків: встановлення партнерських відносин між родинами учнів та педагогічними працівниками Сподіваюсь, що використання запропонованих заходів сприятимуть розвиток компетентностей здобувачів освіти, покращенню якості освіти; вмотивованості педагогічних працівників та розвитку нашого Тузлівського ЗЗСО І-ІІІст. як сучасного закладу освіти. Пріоритетним завданням у новому навчальному році є створення закладу, який буде місцем, де діти отримуватимуть не лише знання, а й уміння їх застосовувати,навчатимуться оцінювати навколишній світ та дійсність. Наш заклад буде не лише закладом освіти, а й безпечним середовищем для розвитку, де діти вчаться спілкуватися. Зрозуміло, що таке навчання передбачає впровадження нових методик викладання, зміну формату спілкування учнів, учителів та батьків, В нас ще дуже багато спільної роботи,разом ми справимося з всіма поставленими перед собою завданнями! Дякую за увагу! Директор Тузлівського ЗЗСО І-ІІІ ст. Оксана СОСЮКІНА
Переглядів: 67 | Додав: KserH | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz