Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 19.03.2024, 13:20 |
ВАС ВІТАЄ Тузлівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Mій найкращий урок-вчитель 3 класу Яланжи В.ГТема : Прикметник як частина мови. Його значення у мовленні. Мета: розширити знання учнів про прикметник і його значення у мовленні. Формувати вміння добирати прикметники, виділяти їх із тексту. Розвивати увагу та спостережливість. Збагачувати мовлення учнів. Виховувати любов до рідної мови, до краси українського слова та бережливе ставлення до природи.
Хід уроку І. Організаційний момент Наш урок незвичайний – на ньому присутні гості. Давайте привітаємо їх і будемо сподіватися, що вони не змарнують з нами свій час. Отже , давайте налаштуємося на плідну працю за допомогою такої настанови на творчість: Я- школяр Я – особистість творча Я люблю і вивчаю рідну мову Я все розумію , я хочу все знати Так, тому що , добре того навчати, хто хоче все знати. ІІ. Створення емоційного фону уроку
Все прокидається поволі, Зі сну зимового встає. Радіє гай, радіє поле, Земля поталу воду п*є. Скресає і щезає крига. Бурульки падають з дахів. і вітерець прозорокрилий додому підганя птахів.
Далеко-далеко в темному гаю , жила Весна-чарівниця зі своїми синами: Березнем, Квітнем і Травнем. Відіслала якось Весна своїх синів творити добрі справи. А сама чекала . першим повернувся Березень і розповів , що він сніги розтопив, ставки розморозив, небо поголубив, пташок з вирію запросив додому. Квітень розповідав, що ліси позеленив, поля зорав і засіяв. Травень повсюди землю зеленню вкрив. Гарно подякувала Весна синам за їхню шану та любов і попросила своїх синів влаштувати їй чарівну галявину і прикрасити її квітами.
А щоб рясно цвіли на нашій галявині квіти, нам теж потрібно добре потрудитися і виконати ряд завдань. із кожним виконаним завданням на галявині зацвітатиме весняна квітка.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Отож, розпочнемо працювати і пригадаємо те, що вже вивчили.
Що ж , із 2 завданнями ви впорались , тому на нашій галявині зацвітає перша весняна квітка. Як ви думаєте яка? (підсніжник) . Чому їх називають сміливими?
Урок сьогодні незвичайний, тому щоб визначити тему уроку відгадайте загадку. Який? Яка? Яке? Які? На питання я відповідаю. Колір, смак, розмір, форму, я вам називаю З іменником дружу завжди. Хто я ? швидко мене назви
V. Повідомлення теми і мети уроку Тема нашого уроку «Прикметник. Його значення у мовленні». VI. Опрацювання нового матеріалу
За допомогою прикметників ми можемо описати предмет. Вказати на колір, розмір, форму, смак. Вони прикрашають наше мовлення. Роблять його більш точним та влучним.
Молодці, наша галявина продовжує прокидатися від зимового сну ( Пролісок з*являється навесні, ще тільки починає танути сніг). Фізкультхвилинка Уявіть, що ви- квіти. Вранці ви прокидаєтесь від нічного сну. (діти встають навшпиньки , піднімають руки вгору й підтягуються). Пелюстки ваші розкриваються назустріч лагідному сонечку( піднімають руки вгору, з*єднують долоні над головою, розводять руки в сторони). Дмухнув вітерець. Загойдалися квіти. Сонечко котиться по небу , а квіти своїми голівками стежать за його рухом.. закінчився день. Квіточки зібрали докупи свої пелюстки та нахилили голівки. (повільно опускають руки та сідають за парти). VI. Закріплення вивченого матеріалу.
Діти отримують картки із текстами.
-Який текст вам сподобався більше? Чому? Яку роль виконують прикметники у мовленні?
VII. Підсумок уроку
Пам*ятайте, що слова – це кольорове каміння. Мало їх назбирати – треба ще вчитися з них візерунки викладати. VIII. Оцінювання діяльності учнів на уроці (само оцінювання за шкалою. Коментар вчителя)
IX. Домашнє завдання С. 124 впр 296
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний хостинг uCoz |