Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 27.04.2024, 23:31 |
ВАС ВІТАЄ Тузлівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Адаптація п*ятикласниківАдаптація п’ятикласників Перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те , що цей етап неминуче повязаний зі зниженням успішності . хоча б тимчасовим. Учням , які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя. Часто зовнішні зміни збігаються у часі з початком фізіологічних змін в організмі дітей. Усе це , безперечно , відбивається на успішності. Отже, період переходу молодших школярів до середньої ланки навчального закладу , як правило повязаний з певними ускладненнями. Упродовж одного – трьох місяців триває процес адаптації, який не завжди позитивно впливає на успіхи дитини. У цей період відбуваються зміни у психиці дитини, трансформуються усталені життєві поняття, розвивається теоретичне мислення, память і сприйняття стають осмисленними. Якщо в початковій школі діти тільки ознайомлювалися з навчальною діяльністю, то в середній – опановують основи самостійних форм роботи, активніше розвивають пізнавальну інтелектуальну сферу. Вікові особливості молодшого підлітка: потреба в гідному становищі в колективі однолітків, в сім'ї; підвищена втомлюваність; прагнення обзавестися вірним другом; прагнення уникнути ізоляції, як в класі, так і в малому колективі; підвищений інтерес до питання про "співвідношенні сил" в класі; прагнення відмежуватися від усього підкреслено дитячого; відсутність авторитету віку; відраза до необгрунтованих заборон; сприйнятливість до промахів учителів; переоцінка своїх можливостей, реалізація яких передбачається у віддаленому майбутньому, відсутність адаптації до невдач; відсутність адаптації до положення "гіршого"; яскраво виражена емоційність; вимогливість до відповідності слова справі; підвищений інтерес до спорту. Як зрозуміти, що дитина успішно адаптувалася? 1.Задоволеність дитини процесом навчання; дитина легко справляється з программою.2.Ступінь самостійності дитини при виконанні ним навчальних завдань, готовність вдатися до допомоги дорослого лише після спроб виконати завдання самому; 3.Задоволеність міжособистісними відносинами - з однокласниками і вчителем.
1.Втомлений, стомлений зовнішній вигляд дитини. 2.Небажання дитини ділитися своїми враженнями про проведений день. Прагнення відвернути дорослого від шкільних подій, переключити увагу на інші теми. 3.Небажання виконувати домашні завдання, негативні характеристики на адресу школи, вчителів, однокласників. скарги на ті чи інші події, пов'язані зі школою. 4.Неспокійний сон, труднощі ранкового пробудження, млявість.,постійні скарги на погане самопочуття. Як можуть допомогти батьки? Поради батькам п’ятикласників. 1. Постійно тримайте в полі зору шкільне життя Вашої дитини, цікавтесь її успіхами,проблемами, труднощами. 2. Розвивайте інтерес дітей до навчання, стимулюючи пізнавальну активність дітей. 3. Станьте позитивним прикладом для дитини. 4. Виробіть разом із дитиною чіткий режим дня. 5. Розвивайте самостійність дитини до виконання домашніх завдань. 6. Постійно в невимушеній, доброзичливій атмосфері говоріть з дитиною про її друзів,однокласників. 7. Залучайте дитину до виконання елементарних господарських обов’язків. 8. Підтримуйте дитину у виборі захоплень, інтересів, сприяйте пошуку корисних і цікавих справ. 9. Навчіть дитину радитися з Вами, довіряти Вам. 10. Підтримуйте постійний зв'язок з дитиною |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний хостинг uCoz |