Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 27.04.2024, 10:48

ВАС ВІТАЄ Тузлівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мій найкращий урок Казновецька О.В -2клас

РОЗРОБКА УРОКУ ВЧИТЕЛЯ ДРУГОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ КАТЕГОРІЇ КАЗНОВЕЦЬКОЇ ОКСАНИ ВОЛОДИМИРІВНИ (2клас)

 

 

Тема   уроку:

 

 

     

 

                                                       

                                           1 клас

 

 

                                                                        Підготувала і провела:

                                                                        Казновецька О. В.

 

 

Tема: День народження!

Мета:

Навчальна:

  • практикувати учнів у вживанні слів та виразів з теми « День народження;
  • повторити літери алфавіту, числа;
  • продовжувати формувати у дітей навички монологічного мовлення;
  • формувати навички письма;

 

Розвиваюча:

  •  удосконалювати фонетичні та лексичні навички;
  • розвивати увагу, пам’ять, уяву, спостережливість, мовлення;

 

Виховна:

  • виховувати культуру спілкування англійською мовою;
  • виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість;
  • виховувати повагу до англійських традицій

 

Обладнання та навчальні матеріали:

  • ноутбук,
  •  аудіо та відео матеріали,
  •  дидактичні матеріали до теми,
  • плакати ,
  • іграшки.

                                                        

 

 

 

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  1. Привітання.

  T: Hello, everyone! I’m glad to see you!

              Ps: Hello!

              T: How are you, Kira, today?

              P1: I’m fine! How are you, Sasha?

              P2:  I’m OK! How are you, Artem?

   P3: I’m so-so! How are you, Suren?

   P4:  I’m happy!...

 T:-Are you ready for the lesson? Show me your pens, copy-books, books.

  • Let’s start our lesson.
  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. :-Сьогодні у нас незвичайний урок

             Сьогодні ми зробимо ще один крок

     В країну прекрасну, в країну чудову,

              Де всі полюбляють англійську мову.

  • Тож у яку країну ми вирушаєм?
  • Яке місто є столицею Англії?
  • Хто там живе?
  • А чи знаєте ви, що саме ведмежа Вінні-Пух зі своїми друзями живуть у цій країні і спілкуються англійською мовою.
  • And today we are going to celebrate Winnie the Pooh’s birthday. Сьогодні ми святкуємо день народження Вінні Пуха, який усіх нас запрошує до себе в гості.
  • Look at the blackboard! Who is this?
  • Yes, this is Winnie the Pooh

 

 

 

  • Отже, протягом уроку ми вивчимо нові слова  з цієї теми, повторимо вивчені букви, числа, кольори. Привітаємо Вінні  з Днем народження і подаруємо свої подарунки.
  1. Фонетична розминка.

T: Repeat after me: [i:]. I’ll say a word. You have to listen. If youll  will hear this sound [i:], clap your hands. Let’s try!

Meet week feet see bee seem feel

  1. Лексична розминка
  2. -Children, look at the pictures and repeat after me:

(вчитель показує малюнки мавпи, собаки, мишки і жаби)

                       I see a monkey.

              I see a dog.

              I see a mouse.

              I see a frog.

 

II Основна частина уроку.

  1. Мовна розминка.

T:-Children, Winnie the Pooh запрошує нас на his birthday party. Look at the blackboard.He says: Welcome! Welcome to my birthday party.Look!  Він хоче, щоб ми з ним познайомилися.

  • ’s introduce yourselves.Давайте представимо себе.
  • 1: Hi/Нello. I’m …..( Roma…..).I’m…(OK…)
  1. Активізація ЛО теми.
  1. Асоціативний кущ.
    1. :-Winnie the Pooh хоче переконатися чи знаєте ви, які слова пов’язані з темою « Birthday».( Учні називають слова, вибирають їх зображення і прикріплюють на дошку).

Candle [kǽndl] свічка
Cake [keik] торт
Present [`preznt] подарунок
Balloon [bəlu:n] кулька
Birthday hat [bɜ:rƟ‚deɪ hæt] капелюх

 

 

                                                         

 

            

 

                                                     

 

 

в) Гра « Ехо»

T:--Let’s play:      a cake- It is a cake.

P: It is a big cake…

  1. Повторення чисел.
  2. :-Pupils, а як ми можемо дізнатися про кількість років іменинника( відповіді учнів). Щоб правильно визначити скільки років нашому Вінні Пуху, треба повторити назви чисел.

а) Усний рахунок.

с) Назва числа за малюнком.

  • number is it?

P: 1-one  4-four  2-two ….

 

  1. Відпрацювання структур “How old are you?- I am…”
  2. :- Давайте поставимо свічки на торт та полічимо скільки років ведмедику( Учитель ставить свічки на торт, учні рахують).

Ps:One, two, three,……ten.

  • T:-Winnie the Pooh is ten today.-- He is ten.
  • T:-How old is he?
  • Ps: He is ten.
  • T:-Вінні Пух хоче дізнатися How old are you?

 T:-So, How old are you, Maria?

 P1: -I’m 6.

 T:--How old are you, Oleh?

 P2:- I’m…

  1. Фізхвилинка.

T:-Now I see you are tired. Stand up! Let’s have a rest. ( Пісенька-танок with penguins)

 

  1. Повторення алфавіту і кольорів.

     а) Повторення літер за таблицею.

  1.      Matching

T:-Work in groups

 Now let’s join our class into two groups. Match letters and pictures. Be attentive - match a big letter with its small letter.

Допоможемо кожній рибці знайти свій акваріум. Кожній бджілці  знайти  свою квітку.

 

 

 

 

 

 

  • -Let’s check

c) Вправа “Guess the missing word”

T:- Now you have to remember the colours

 (Вчитель розказує віршик про кольори, а учні називають пропущене слово – колір)

Пральний засіб фірми Tide

По-англійські буде … .(white)

Море, де стоїть Артек

По-англійськи буде … .(black)

Колір лісу і долин

По-англійськи буде … .(green)

Колір звірів і мишей

По-англійськи буде … .(grey)

А у тітоньки Белли

Улюблений колір … .(yellow)

Небо чисте я люблю

Його колір буде … .(blue)

А ведмідь на прізвисько Бравий

Колір вибрав собі … .(brown)

 

  1. Письмо
  2. :-Як ми вітаємо з Днем народження?

P: -Happy birthday!

  1.  
  2. :-a)Нам потрібно зібрати привітання із кульок, на яких написані літери.

    T:-Let’s start:

    Ps: H-a-p-p-y   b-i-r-t-h-d-a-y!

             T:в) Rewrite the greeting into your copybooks(Списування вітання у зошит).

  1. Монологічне мовлення.

T:-I know you have got presents for Winnie the Pooh .

Ви приготовили подарунки вінні пуху. Давайте подаруємо їх йому.( Учні заздалегідь приготували подарунки ведмедикові. Вони виходять з  іграшками і розповідають про них).

P:    I have got a present for you.

       It is a…( a car ).

                It is …( white ).

  • Після розповіді учні кладуть іграшку у подарункову коробку)
  1. Виконання пісні.

T:-Let’s sing song “Happy birthday”.

III Заключна частина уроку.

  1. :-День народження Вінні Пуха добігає кінця. Гості збираються розходитись по домівкам. І нам пора. Попрощаємось з ними.

     T:-Let’s sing “ Goodbye song ”.

  1. Виконання пісні “ Goodbye”
  2. Підсумок уроку.
    1. :-Вам сподобався урок?

     -  Що саме сподобалось?

T:-Thank you. You were very active. You are the best pupils.

Our lesson is over. Bye-bye

Ps: Bye-bye

 

 

 

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz